3.10,19. Nieuwe route...Heusden anders om, via Engeler meer, Hedikhuizen, terug via de golf en de 'kastelen'. Koffie of in Heusden of langs de dode Maasarm..

26.09.19. Vandaag naar het Lithse bakkertje bij weinig wind, anders Gestel en Boxtel...Albert niet van de partij, die is dan met Christina naar Texel...

19.09.19. We fietsen nog een keer over de Drunense duinen. Het is weer bijna voorbij, de mooie zomer..!!

We nemen de 'grote slinger' via "Bosch en Duin". Jammer genoeg is de "Malpie" net wat te ver.

Maar deze heide is ook indrukwekkend en de bloei is voor men het weet weer voorbij...

05.09.19. Vandaag was er een ferme regen dreiging. 3 diehards gingen toch in de pedalen.We hebben een route 1629 2. versie gereden en ik Bokhoven voor de regen geschuild bij een bakkie koffie. Op een paar druppels na niet nat geworden! Dat is pas mazzel...

29.09.19. Route naar Heusden over de dijk via Hedel, terug Engeler meer. Altijd weer leuk, deze klassiker. Wel is er vaak toch wel wat wind over de dijken.

22.08.19. Deze week rijden we richting Veghel. We rijden dag scherp onder Veghel langs en weer terug door het Aa dal. De pauze is bij de schaaps kooi. Omdat de Kilsdonkse molen jammer genoeg alleen woensdag zaterdag en zondag is geopend.

Event. hebben we een 2. koffiestop of bij de paters in Heeswijk of op een nog geheime, nieuwe locatie...

15.8.19. We rijden bij goed weer een flink stuk van de 1629 route. Dan blijven we deze wat onstuimige week dicht bij Den Bosch. Start om 13.00 hier aan de Oosterplas.

Waar we stoppen voor een bakkie is nog niet duidelijk.

We hopen op goed weer...

8.8.19. Vandaag gaat de rit of naar Boxtel of naar Oisterwijk. We hebben natuurlijk wel droog weer nodig. De variante naar Boxtel gaat via St. Michielsgestel, Lange Loop. stop bij de 'Deugniet'.

Mochten we richting Oisterwijk gaan, dan rijden we via de knooppunten route 45 met een omweggetje naar de Kampina. Even kijken of daar de Heide al bloeit..

op 1.Augustus hebben we een nieuwe route. Overal binnendoor, verkeersluw en verrassend.

Het gaat dan langs de Klokkenlaan, Empelse dijk, Sluis Empel, verder op de dijk, dan af naar het nieuwe bouwplan Grote wielen, daar doorheen richting Rosmalen, verder Koesteeg en kattenbos..

Op 25.7.19. plannen we weer een route naar de Drunense duinen, grote lus. Eens kijken of na de regen de Heide al een beetje kleurt... Zoals altijd hopen we op goed fietsweer...

Alternatief voor deze hitte: de meest bosrijke route.

Op deze donderdag, de 18.7.2019. hebben we de deels nieuwe route achter Berlicum gefietst.

We hebben het droog gehouden en het was weer een heel gezellige route met 2 stops.

De 2. stop was in het bejaardenhuis in Rosmalen. Bij nader inzien gaan we er toch nog maar niet permanent naar toe, De drankjes waren lekker...

11.07.19. Mooie route richting Oisterwijk. Met twee café stops, waarvan de 2. best verrassend was, zo achterom. Mooi weer en veel door de bossen, verkeers luw.

op 4.7.19. gaat de tour naar Boxtel, de lange loop en Gemonde terug. Al naar gelang het weer..

27.04,19. Beetje veel wind, dreiging van de terorrupsen, toch lekker gaan fietsen naar het Lithse bakkertje over de dijk, Gezellig en de moeite waard, met z´n 9 enen..

op 20.06.19. staat een route Heusden via de dijk op het programma, bij weinig wind.

Alternatief is een route via Kasteel Heeswijk (Aa dal) en dan pauzeren in Dinther bij het restaurant Toren...Daar zijn we nog nooit geweest, ligt aan de weg naar Uden.

Op 13.6. a.s. gaat het richting St. Oedenrode. Er is daar een mooie golfclub, die we aan kunnen doen voor een bakkie. Mooi uitzicht en altijd open. Ik weet ongeveer waar ie is, maar moet nog de puntjes op de i zetten voor deze route..

Met wat twijfelachtig weer zijn we een route Gestel gaan rijden.

Een paar spetters mochten de pret niet deeren...🙂

6.6. a.s. is wisselend weer voorspeld. We beslissen om 12.00 uur hoe en wat. Ik stel voor de route Linie 1629 noord te fietsen. Maar er zijn ook andere mogelijkheden.

Het was een mooie tocht, niet al te lang, maar ouderwets gezellig!

30.5. a.s. is Hemelvaart.

Ik ga ervan uit dan toch te rijden. Met redelijk of mooi weer kunnen we een deels nieuwe route rijden. Stukje op de F59 (fietssnelweg), dan richting Hooghei en verder naar de Werstkant.

Daar is een verrassing mogelijk als men voldoende tijd heeft. Het wordt nog besproken...

Op 23.5. gaan we bij redelijk weer naar Geffen, Nuland, Oss en over Vinkel terug.

Het was eerst de bedoeling naar Veghel, de Kildonkse molen te rijden, maar deze is alleen in het weekend open..

16.5.19. doet Peter de route.
Ik ben dan aan de terugreis van Bladel.
Daar fietsen we 4 dagen met de Roos groep. Peter heeft al zijn route in beeld.
Veel plezier allemaal.

Op 2.5.19. zijn we vol goede moed gestart.

Het begon echter te regenen, zodat we niet verder dan de Aatshertogenlaan kwamen.

Daar in een typisch volks cafe een bakkie genuttigd...volg. keer beter..!